2023, Een Jaaroverzicht van Trimble Construction Benelux

Nu het jaar ten einde loopt, kijken we graag samen terug op onze mijlpalen en de belangrijkste productontwikkelingen van 2023.

Trimble Electrical Designer 2D

Dit jaar hebben we onze Trimble Electrical Designer 2D-oplossing in Nederland geïntroduceerd: een intuïtieve, nauwkeurige en NEN 1010-conforme oplossing voor het ontwerpen en berekenen van laagspanningsprojecten. Deze oplossing is verkrijgbaar als onderdeel van de nieuwe Stabicad Electrical pakketten of als stand-alone optie en is geschikt voor projecten van elke omvang en elk budget.

We zijn begonnen met de uitrol naar onze gewaardeerde Stabicad Electrical-klanten. Deze early adopters profiteren nu van geïntegreerde, door de fabrikant goedgekeurde gegevens en conforme berekeningen.

Met Trimble Electrical Designer 2D kunnen gebruikers:

• Het ontwerp en de validatie van LV-projecten stroomlijnen
  • Moeiteloos elektrotechnische berekeningen uitvoeren
  • Fouten verminderen met door de fabrikant goedgekeurde content en conforme berekeningen
  • Gedetailleerde rapporten genereren

Sluit u zich aan bij andere elektrotechnici die Trimble Electrical Designer 2D in 2024 als hun go-to-oplossing hebben omarmd?

Viewpoint For Projects and Field View

Dit jaar hebben we ook ons aanbod in digitale bouwtools uitgebreid met de introductie van twee bekroonde softwareoplossingen: Viewpoint For Projects en Viewpoint Field View. Deze oplossingen hebben de manier waarop meer dan een half miljoen bouwprofessionals wereldwijd hun projecten, processen en mensen beheren gerevolutionaliseerd, om projecten op tijd en binnen het budget op te leveren.

Field View is een cloud-gebaseerde en offline bouwplaatsbeheeroplossing die een gestroomlijnd beheer van projectkwaliteit, veiligheid, inbedrijfstelling en overdracht mogelijk maakt. Dit gebruiksvriendelijke platform helpt risico's te beperken en zorgt voor hoogwaardige projectoplevering met nauwkeurige papierloze processen in het veld. Door het digitaliseren van snagging, formulieren en het invullen van vergunningen stelt Field View teams ter plaatse in staat om afwijkingen te melden, problemen snel op te lossen en informatie in realtime vast te leggen via mobiele apparaten.

Viewpoint For Projects is de ultieme oplossing voor bouwaannemers dat volledige controle over project- en documentbeheer biedt. Dit krachtige cloud-gebaseerde samenwerkingssysteem biedt tevens vereenvoudigde en veilige projectcontrole met aangepaste workflows die constructietekeningen en documenten naadloos doorlopen via beoordeling, revisie en goedkeuring. Het volgen van de projectvoortgang en het op koers houden van teams gaat moeiteloos met realtime rapportage en dashboards die actuele projectinformatie bieden. Deze innovatieve oplossing is perfect voor projectmanagers, ontwerpmanagers en documentcontrollers die hun projectoplevering willen verbeteren om de winstgevendheid in hun hele portfolio te maximaliseren.

Breng uw projectmanagement naar een hoger niveau met deze geïntegreerde oplossingen, waarmee u complexe en kostbare constructieprocessen vereenvoudigt en tegelijkertijd inzicht biedt in de hele levenscyclus van uw projecten.

Stabicad

StabicadIn 2023 hebben we ook nieuwe Stabicad-functies uitgebracht en verbeterd om aan uw steeds veranderende behoeften te voldoen. Opvallende features zijn onder meer:

• Het sneller en gemakkelijker oplossen van kruispunten die meerdere leidingen/kanalen/kabelgoten tegelijk bevatten.
  • De functie toekennen W-rekeneigenschappen waarmee u nu uw eigen content kunt gebruiken in combinatie met de W-rekenmodules van Stabicad.
  • De nieuwe Link-functionaliteit die zorgt voor synchronisatie tussen het W-schematische ontwerp en het 3D-model.

Bezoek onze webpagina voor de volledige lijst met updates.

Wij willen van deze gelegenheid gebruikmaken om al onze klanten, partners en collega's te bedanken voor uw voortdurende steun en wensen u prettige feestdagen en een gelukkig begin van het nieuwe jaar.